Általános információk

Támogató szolgálatunk célja, hogy a fogyatékos személyek önálló életvitelét segítse saját otthonukban, lakókörnyezetükben személyi segítés keretein belül, mobilitásukban, a társadalmi életben való aktív részvételben szállító szolgálat működtetésével, valamint információt nyújtson a fogyatékos személyeket érintő szolgáltatásokról, jogszabályokról, intézményekről.

Ellátottak köre:

  • Siket és nagyothalló személyek
  • Vakok és gyengénlátó emberek
  • Értelmi fogyatékos emberek
  • Mozgásszervi fogyatékos emberek
  • Autista emberek
  • Halmozottan fogyatékos emberek

Támogató szolgálatok

ÉLO II. Támogató Szolgálat

Ellátási terület: Csömör, Nagytarcsa, Valkó, Zsámbok, Kóka, Dány, Vácszentlászló

A Támogató Szolgálat tevékenysége főként a személyi segítés, melynek célja a sérült embertársaink otthonán belüli, a mindennapi élethelyzetekben való segítségnyújtás (személyi higiéné, öltöztetés, stb.) felügyelet, felolvasás, egyénre szabott foglalkozás, valamint ügyintézés és kíséret biztosítása. Emellett szállító szolgálatot is működtetünk, mely keretén belül a rászoruló sérült embertársainknak biztosítunk alapvető szükségleteiket kielégítő szolgáltatást. Ügyfeleinket rendszeresen szállítjuk például speciális iskolába, korai fejlesztésre, fejlesztő foglalkozásokra, gyógytornára, védett munkahelyre, egészségügyi és szociális, egészségügyi, oktatási intézményekbe, hatóságokhoz, bevásárlóközpontba, postára, bankba, érdekképviseleti szervekhez, kulturális, sport és szabadidős rendezvényekre, stb.

A támogató szolgálatot azok a fogyatékkal élő személyek vehetik igénybe, akik fogyatékossághoz kapcsolódó emelt összegű családi pótlékban, fogyatékossági támogatásban vagy vakok személyi járadékában részesülnek. Az erről szóló határozat vagy igazolás szükséges a szolgálat igénybevételéhez. Segítünk továbbá információnyújtással, tanácsadással a fogyatékkal élő személyeket megillető szociális ellátásokról, jogokról, támogatási lehetőségekről. A fenti szolgáltatások térítési díjkötelesek, melyek feltétlenül alkalmazkodnak ellátottaink jövedelméhez. További térítési díjkedvezmény egyedi elbírálás alapján történik.

Célunk, hogy a fogyatékkal élő személyeket gondozó családokat szükségleteiknek megfelelően tehermentesítsük. Szakképzett munkatársaink arra törekednek, hogy az igénybevevők teljesebb értékű életet élhessenek. Szeretettel várjuk jelentkezését és készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

A Szolgálat elérhetősége:

Szolgálatvezető: Csíkiné Sári Adél

Székhely: 2114 Valkó, Arany János út 15.

E-mail: lampas.valkoitamogato@gmail.com

Telefon: 0670-361-3244

Szükség esetén felkeressük otthonában vagy egyéb egyeztetett helyszínen!

Térítési díjak:

Személyi segítés: 500 Ft/óra (jövedelemtől függően)

Szállító szolgáltatás: 200 Ft/km

A szolgáltatást napi szinten igénylők kedvezőbb térítési díjat, havi átalányt fizetnek. További térítési díj kedvezmény egyedi elbírálás alapján történik.

Információnyújtás, tanácsadás: térítésmentes

Támogató szolgálat Dunakeszi

Ellátási terület: Göd, Dunakeszi, Sződ

Szolgáltatások köre:

  • személyi segítés
  • gondozási feladatok ellátása (személyi-, környezeti higiéné biztosítása, tisztálkodás, öltözködés, étkezés, stb.)
  • segítségnyújtás a mozgatásban, járás gyakoroltatásában, bevásárlásban,
  • különböző intézményekbe való eljutásban
  • gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök beszerzésében, használatában
  • hivatali ügyintézésben, szükséges nyomtatványok kitöltésében
  • egészségügyi és szociális szolgáltatások igénybevételében
  • kísérés (munka, oktatás, képzés, sport, szabadidős, kulturális tevékenységekhez)
  • felügyelet
  • mentális, pszichés törődés, segítő beszélgetés, életviteli tanácsadás

Szállító szolgálat:

  • szállítás a közszolgáltatást nyújtó intézményekbe: polgármesteri hivatalba, gyámhivatalba, munkaügyi központba, bíróságra, hatóságokhoz, stb.
  • szállítás az egészségügyi és szociális szolgáltatókhoz: háziorvoshoz, szakorvosi bizottságokhoz, kórházba, gyógytornára, fizikoterápiára, nappali ellátást nyújtó intézményekbe, családsegítő és gyermekjóléti szolgálathoz
  • szállítás kulturális és egyéb szolgáltatókhoz: oktatási intézményekbe, múzeumba, könyvtárba, kulturális, sport és szabadidős rendezvényekre
  • érdekképviseleti szervekhez, postára, bankba, bevásárlóközpontba, szakboltokba

Információnyújtás, tanácsadás:

  • információk a szociális ellátásról, a fogyatékos személyeket megillető jogokról és támogatási lehetőségekről, érdekképviseleti szervezetekről, fogyatékosokat ellátó intézményekről és fogyatékosokat segítő alapítványokról, civil szervezetekről
  • szükség szerint ügyintézés, tanácsadás, pl.: fogyatékossági támogatás intézése, gyógyászati segédeszköz beszerzése, stb.

Hogyan igényelheti szolgáltatásunkat?

A bejelentkezés történhet személyesen vagy telefonon az igénybevevő vagy családtagja részéről.

A szolgáltatásokat azon fogyatékossággal élő személyek vehetik igénybe, akik:

  • fogyatékossági támogatásban
  • magasabb összegű családi pótlékban
  • vakok személyi járadékában részesülnek.

Szolgáltatásaink minden munkanap, hétfőtől péntekig, 8-16 óráig vehetők igénybe.

Szükség esetén felkeressük otthonában vagy egyéb egyeztetett helyszínen.

Elérhetőségek:

Szolgálatvezető: Tóth Rebeka

Székhely: 2114 Valkó, Arany János u. 15.

Iroda: 2121 Dunakeszi, Barátság u. 23.

E-mail: lampas.tamogato@gmail.com

Telefon: 06 70/313 0070

Térítési díjak:

Göd, Dunakeszi, Fót településeken:

Személyi segítés az ellátottak jövedelmi viszonyai alapján: 450 Ft/óra

Szállító szolgálat (egységesen, jövedelemtől függetlenül): 90 Ft/km

A szállító szolgálatot napi szinten igénybe vevők egyéni megállapodás és a jövedelemviszonyuk alapján havi átalányt fizetnek.

Az információnyújtás és tanácsadás térítésmentes szolgáltatás.

Kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén, vagy írj nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül!

Telefon: +36 70 319 5643

E-mail: lampasmuhely@gmail.com

Levelezési cím: 2114 Valkó, Arany János út 15.

Iroda: 2132 Göd, Toboz utca 2.

Támogass minket